poniedziałek, 10 listopada 2014

Poduszka - GIGANT

Od jakiegoś czasu robię poszewkę na poduszkę. Prace szły tempem zadowalającym. Jestem praktyczni na ukończeniu. Jednak - jestem zmuszona przestać ją robić. Przynajmniej do czasu... zdobycia nowej poduszki!



Docelowy wymiar to 40x40. Jaka jest naprawdę? Tego jeszcze nie wiem. Na razie muszę zdobyć nową poduszkę. Jestem w dość komfortowej sytuacji, ponieważ dół jest wciąż nie zakończony.

Podczas fotografowania pojawił się mój Ulubieniec.

Od początku tamtego tygodnia choruje. Dzięki temu udało mi się dokończyć poduchę. Jednak teraz mam mnóstwo zaległości do nadrobienia. Do tego trzeba dodać to, że chcę zacząć tworzyć ... prezenty świąteczne! Mam w planach czapkę dla taty oraz skarpety dla koleżanki. Poducha na razie zostanie odłożona, do czasu aż znajdę nową poduszkę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz