środa, 22 października 2014

Mini torebka na drutach cz.1

Witam. Niedawno pisałam, że jestem w połowie poszewki, jednak teraz leży ona rzucona w kąt, czekając aż znajdę chwilkę czasu, aby zrobić kilka okrążeń. Niedawno pojawił się konkurs na stronie IK i nie mogłam przejść koło tego obojętnie. Zaczęłam szukać inspiracji w internecie. I znalazłam. Na ravelry znalazłam dział z torbami i tam znajdują się też takie mini torebeczki - kopertówki. Bardzo mi się spodobały i zapałałam do nich szczerą miłością. Dzisiaj, wykorzystując dzień, w którym nie poszłam do szkoły z powodów czysto zdrowotnych zaczęłam robić. Obecnie jestem w stadium skończonej części dziergającej, jutro zabieram się za część szyjącą.
Jednocześnie robiąc - uczę się. Jutro piszę olimpiadę z języka polskiego. To co widać na zdjęciu to imiesłowy. W tym zeszycie są notatki z całego materiału, jaki dotąd był. Lubię mieć notatki w jednym miejscu.

   Wracając do robótki: Jutro po lekcjach wyruszam w teren w poszukiwaniu : drewnianego kołka i czarnej wstążki. Ze wstążką raczej nie będzie problemów, jednak obawiam się co do kołka. Nawet w sklepach internetowych nie znalazłam niczego odpowiedniego. Jednak jeśli niczego znajdę, na pewno coś wymyślę :) Mam już kilka pomysłów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz