wtorek, 23 września 2014

Przerażająco przerażająca książka Stephen King - To

Dobry Wieczór!
Dla mnie wieczór naprawdę jest dobry, ponieważ wreszcie, z (prawie) czystym sumieniem mogłam zacząć czytać książkę Stephana Kinga - To. Kupiłam tą książkę pod samą końcówkę wakacji i od tamtej pory stoi sobie spokojnie na półeczce. Od tamtego czasu nie była praktycznie dotykana. Strasznie chciałam zacząć czytać ją od razu, jednak nie mogłam. Ci co znają tą książkę pewnie domyślają się dlaczego - liczy prawie 1100 stron (tak, 1100, jest dobra ilość zer) i to bardzo drobnym druczkiem.
Stephen King + To

Wszyscy znajomi uważają mnie za odrobinę nienormalną, jednak mi nie przeszkadzają takie przerażające tomiska. Przerażające pod względem zarówno długości jak i treści :)
Przeczytałam dzisiaj ponad 100 stron, ale na tym nie koniec :) Lubię czytać do późna i zbytnio nie będzie mi przeszkadzało, jeśli będę czytała do 12 w nocy, gdy muszę wstać 6 godzin później.
Więc działalność twórcza zawieszona do odwołania :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz