niedziela, 28 września 2014

Niedziela Dniem Muzyki

Skoro sobota została nazwana Dniem Pracy to niedzielę nazwiemy Dniem odpoczynku a przede wszystkim Muzyki! I chociaż jest już późno, to piszę tego posta i posyłam wam piosenkę Say Something. Nie jest to ani Rock'n'Roll ani klasyka, jednak ta piosenka ostatnio jest dla mnie wyjątkowa. Być może dlatego, że słyszałam ją jak czytałam książkę (Dalej czytam Stephena Kinga - To) dość przerażającą. Teraz zawsze jak ją słucham wpadam w melancholię i mam dreszcze na całym ciele. To wszystko nie zmienia faktu że mi się niezmiernie podoba. Ostatnio ją sobie podśpiewuję i jestem dosłownie oczarowana głosem Christiany Aguilery .
A Great Big World – Say Something - Spotify
https://www.youtube.com/watch?v=-2U0Ivkn2Ds YT

Oprócz tego w sobotę odebrałam spódnice. Jeszcze w wakacje kupiłam sobie kawałek materiału aby samemu uszyć z niej spódnice. Jednak uznałam, że nie dam sobie z tym rady więc zaniosłam ją do krawcowej. Wyszła naprawdę niesamowicie Jeszcze tylko dodam trochę tiulu i będzie idealnie.
Spódnica w stylu lat 50 - całe koło
Z tym wszystkim zostawiam was dzisiaj. Dla znawców To : Obie ręce oparłszy o poręcz drewnianą, rzekł z uporem, że ducha zobaczył dziś rano.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz