niedziela, 21 września 2014

Początek tworzenia...

Witam. Jeżeli tu trafiłaś (bądź trafiłeś :)) to znaczy że interesuje was rozmaita forma twórczości. Zaczynając od rysowania malowania, po robótki na drutach. Tworzę więc miejsce, gdzie mogę podzielić się z wami różnymi ciekawostkami jak i pracami! 

 Pod koniec tamtego roku zaczęłam się interesować robótkami na drutach i szydełku. O ile z tym pierwszym idzie mi całkiem nieźle to nad tym drugim czeka mnie mnóstwo pracy. Od tamtej pory robię na drutach i pomyślałam, że chciałbym mieć miejsce, gdzie to wszystko uporządkuje. 

Parę słów o mnie:
Nazywam się Emilia i mam 15 lat. Od początku mojej przygody z robótkami nie spotkałam nikogo w moim wieku, kto by się tym interesował, jak ja. Chodzę do 3 klasy gimnazjum i nie mogę się doczekać aż opuszczę tą szkołę :) Będę starała się prowadzić bloga dość regularnie i często, jednak staram się być dobrą uczennicą, w tym roku ze świadectwem z paskiem, więc moja twórczość może być czasami trochę przygaszona.

Z tymi informacjami was opuszczam i do zobaczenia (albo raczej do przeczytania!) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz