sobota, 18 lipca 2015

Zakręcona Begonia

 Udało się! Co prawda z jednodniowym opóźnieniem. Nie przewidziałam tego, że zamykanie oczek tak długo trwa. Skończyłam w czwartek a post pojawia się dzisiaj :)



 Ten szal na prawdę jest zakręcona. Musiałam zrobić dwie warstwy aby go porządnie zblokować. Samo blokowanie wyszło dosyć zabawnie: pół na macie do jogi i po ćwiartce na dywanie i puzzlu.

 Już zakochałam się w tym szalu. Jest lekki i zwiewny i wreszcie nie wyszedł mi jakiś gigantyczny potwór. Wzór, chociaż prosty jest bardzo efektowny:



 Oczywiście koralików nie mogło zabraknąć. Czerwień bardzo ładnie wyróżnia się na fioletowym tle.


 Zachęcam do zrobienia tego szala. Robi się go szybko, wzór składa się z większości z prawych oczek. Gdy ktoś ma mało czasu a ma jakiś motek na składzie to niech się bierze do roboty :)

6 komentarzy:

  1. Piekna Ci wyszla, ja moja mam dopiero w planach...a czego to ja nie mam w planach hahahaha.
    Ten fiolet jest przepiekny, slicznie wykonana, gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak to jest z planami, mnożą się szybciej niż motki w szafie ;) Co do Begonii to jest to szal naprawdę warty zrobienia i nie ma co tego odkładać w nieskończoność, jest to bardzo praktyczny projekt i można go zrealizować jako przerywnik przy czymś większym :)

      Usuń
  2. Ups, przekonałam się nie po raz pierwszy, że anonimowość i Internet na pewno nie idą w parze. Przeglądałam sobie bloga młodej dziewiarki i... ojej, skąd ja znam ten obraz. No tak, klasa trzecia, fakultet z plastyki, o, jesteśmy w domu. Spoko, uszanuję Twoją anonimowość.
    A więc udało Ci się wreszcie opuścić mury tej szkoły. Brawo, a przed tobą następna szkoła. Powodzenia!!!
    Co do ładnego zamykania oczek w dekolcie, polecam takie instrukcje http://techknitting.blogspot.com/2008/12/ordinary-chain-bind-off-part-2a-binding.html oraz http://techknitting.blogspot.com/2009/01/ordinary-chain-bind-off-part-2b-binding.html , ale to na przyszłość. Żeby trochę uratować dekolt w Twojej bluzeczce, możesz obrobić go szydełkiem oczkami rakowymi, to zawsze pomaga na brzydki brzeg, Wujcio Google Ci powie, co to takiego.
    A tymczasem zapraszamy młodą dziewiarkę na forum http://www.forum.maranciaki.pl/ , gdzie chętnie Ci pomożemy w każdym kłopocie. A w dziale drutowym możesz zobaczyć znajomą twarz (no, nie tak bardzo znajomą, bo ja stałam po drugiej stronie biurka i raczej nie w Waszej klasie;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że pomyliłaś mnie z kimś :) Zerknęłam na twój profil na forum i wydaje mi się że to pomyłka. Jeżeli chcesz coś mi napisać, co zmieniłoby moje zdanie to pisz na tajemnicza1233@interia.pl

      Usuń
  3. Bardzo ładna i taka delikatna. Ja też wrzuciłam na druty i też robię z Lace Dropsa ale moja będzie błękitna. Na jakich drutach robiłaś i ile włóczki wyszło? Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Robiłam na 3.47, ponieważ nie mam 3.50,ale to niewielka różnica. Został mi spory kawałek włóczki, więc nie ma co się obawiać, że zabraknie.
      Mam nadzieję, że twoja wyjdzie równie piękna :)

      Usuń